Nu är vi en familj <3

I lördags flyttade vi äntligen. Trodde inte en bostad kunde påverka så mycket. Men det är ju ens hem. Den plats man spenderar mest tid (i vårt fall).

Vi var ett par, i en fin lägenhet när stan. Sedan kom Leo. Vi blev ett par med en underbar son i en helt plötsligt liten lägenhet. Vår lägenhet fick en till familjemedlem, men det var fortfarande vår lägenhet.

Sedan kom vi hit, och vi blev en familj till 110%. Vi har bott här alla tre från första dagen, tillsammans. Vi spenderade första natten här tillsammans. Det här är vårt hem. Lika mycket Leos som vårt.

Varje rum är sitt eget. Leo har ett eget rum. Vårt sovrum är stort! Vi har balkong! Vi har lekplats på gården. Vi har grannar som hälsar på en. Vi har fågelkvitter utanför fönstret. Vi har stor kyl och frys. Vi har stort kök med matplats.

Med andra ord. Vi har allt!
Vår dröm är att en dag bo i hus, men fram till dess, ja då har vi det j*kligt bra här!

Svävar lite på moln just nu :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0