3 månader senare!

Nä, nu ska jag nog faktiskt ta och skriva här lite oftare. Har tänkt att jag inte har så mycket intressant att skriva, men sen tänker jag, äsch! Kan vara kul att spara längre fram och minnas tillbaka till den här tiden!

Har alltid trivts med att vara mammaledig, men NU verkligen ÄLSKAR jag det! Kanske för att Leo blivit äldre. Nu har vi en relation, jag är inte bara mamma, han är inte bara min son.
Sedan känner vi honom nu utan och innan, så man känner sig aldrig hjälplös eller förvirrad hehe.

vissa dagar såklart fortfarande jobbiga. När man är så uttråkad så man vill klättra på väggarna, men man har ingen nära som är ledig på dagarna. Eller som denna vecka, då Leo är förkyld och jag själv känner mig hängig!
Jsg förstår inte hur jag innan kunde klaga på mina förkylningar! Haha då kunde man ju jobba och sen gå hem och sova. Eller va hemma och ligga på soffan heeeela dagen!



Många saker jag vill skriva om! Thailand. Tyresö. Julen. Leos utveckling!
Men jag tar nog det i separata inlägg så det inte blir så långt och rörigt :p







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0