Captain Phillips

Jaha, då har jag fått massa finnar i nyllet. Alltid lika kul! Misstänker täckstiftet jag köpte i Thailand. :p så, tack och adjö till det!

Leo är fortfarande förkyld och jag ser så fram emot en en frisk liten plutt som är glad och som får sova bra på natten. Hör honom hosta och snörvla flera gånger varje natt, och på dessa 9 mån har jag INTE lärt mig att inte få ont i hjärtat när han är sjuk och ledsen! Lär man sig någonsin det???

Igår såg vi för övrigt Captain Phillips.
Den med Tom Hanks. Lite långdragen mot slutet, men ändå väldans bra! Kände sådan sympati med huvudkaraktären och en av piraterna, så jag hade alldels ont i hjärtat när den var slut. Filmen får nog en 8 i betyg. :)

Nä, nu ska jag plugga lite!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0