Leo har fått sitt första risgryn!

Min älskade lilla bebis har nu fått sin första tand! Ett sött litet risgryn tittar upp innanför underläppen :p
Nu måste vi sluta med favoritleken "bita mammas näsa" :)
 
Fick tillbaka min första inlämningsuppgift och fick inte så bra resultat som jag ville. Ville såklart ha bäst på allt, men det fick jag icke. Betyg C känns som att det är sämre än medel. Vet inte, men tycker bokstaven klingar dåligt. Allt under B är känns riktigt dåligt. 
Bara att bita i det sura äpplet och plugga mer. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0