pyjamasveckan

Ja Leo är alltså förkyld och har varit det denna vecka. Min annars så glada pojke är trött och ledsen mest hela dagarna. När han får energi över kryper han omkring och jagar rullande föremål tills slemmet rinner ur näsa och mun haha. Så denna enkla har både jag och Leo gått runt i pyjamas hela dagarna. Skönt, men tråååkigt.
Ser fram emot helgen då vi är två som kan pyssla om vår älskling.
Och ser fram emot en frisk Leo och en lagad bil så vi kan åka och hälsa på folk :)
Det där med att ta sig kommunalt! Jag blir oerhört lat med bil :p
Var hos Maja i lördags på middag och behövde åka kommunalt hem då hon bor krångligt i stan, och för att jag ville ta ett glas vin. Jättetrevligt där och då, men sen ska man ju hem!
Nä, jag föredrar att kunna hoppa in i bilen och åka hem precis när jag vill. Varmt och tryggt och betydligt snabbare :p

Andra saker jag avskyr med att åka kommunalt är alla människor! Luktar äckligt, sitter för nära en, står för nära, stressar, all smuts! Tror jag åkt buss/tunnelbana med Leo typ 10 gånger bara haha. Kan jag inte ta bilen dit jag ska så brukar jag inte ta mig dit!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0