Världens bästa Leo

Gårdagen var en toppendag, Daniel var pappaledig och jag hade pluggat under helgen så vi hade en heldag med massa mys. Leo har varit glad och social och pussgo! Som vanligt med andra ord   :) 
 
Mycket mys och mindre mat :p Igår var en "fasta" dag. Går riktigt bra! Med lite fantasi kan vi äta gott och relativt mättande med 500 kalorier. Skönt också att vi lagt ena dagen  efter helgen. Känns som en bra start på veckan! Den andra dagen är onsdagar. 
Har gått ner 1 kg på en vecka , vilket är detsamma som när vi bara gick efter kalorier och hade lite underskott varje dag. Skillnaden nu är då att detta ska vara bra även för insidan av  kroppen! Så det känns ju jättebra! 
 
Idag var jag och Leo nere i centrum och tog en lunch med Jennie och Erik och det var på tiden! Båda pojkarna har varit sjuka i omgångar så det var kul att äntligen få till en träff :) 
 
 
I helgen åker min bror och fru till Thailand och vi blir utan dem i 3 veckor!! Nu är man så van att ha Dodde här var och varannan dag när han tränar på vårt gym :) så de kommer vara saknade av både oss och Leo! Mest Leo, han älskar dem snäppet mer än vad jag gör haha :p
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0