Äntligen fuskpäls!

Idag åkte jag och Danie till erikshjälpen så jag fick shoppa av mig lite! Och som jag fyndade!! Köpte som vanligt smörknivar då jag har en grej för det. Något visst med gamla handgjorda släta vackra smörknivar som alla har unika former! Hittade även vinterjacka och vinterstövlar till Leo. Men till det viktiga. Äntligen hittade jag min fuskpäls! Har länge länge velat ha en, men är alldeles för snål för att köpa ny! Kostar ändå strax under tusenlappen. Men så letade jag där bland tantpälsarna idag igen och hittade MIN! Lycklig! Helt oanvänd dessutom! Passade perfekt till hårbandet jag köpt från hm :) Passade mindre snyggt till dagens outfit men här kommer en bild ändå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0