Farmor hämtar

Idag kommer jag inte upp ur soffan och Daniel har en viktig föreläsning han måste gå på. Så då fick vi göra det vi alltför sällan gör! Be om hjälp fast det tar emot. 
Men självklart ställde Leos underbara farmor upp! Så just i denna stund är hon på väg till dagis.  De har inte setts på 2-3 veckor så Leo kan ske kommer vara lite blyg. Usch! Nervöst! Men kommer nog gå jättebra. Men gud så svårt det är att släppa på kontrollen  det gäller ens bebis. Även om om det är närmsta familjen! Men det är väl bra att man börjar lära sig. Rätt som det är så är Leo 5 år och kommer tjata om att att få sova hos farmor och sova hos sina kusiner! 
Ändå. Jag är nervös! Inväntar med spänning när de kommer in genom dörren här hemma! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0