Att plugga

Att plugga kan vara det tråkigaste jag gjort! Finns ungefär en miljon saker jag hellre gör än att plugga. 
Gosa med Leo. Leka med Leo. Skälla på Leo. Allting med Leo. Jag saknar ihjäl mig varje dag jag  tvingas sitta i köket och plugga och höra hur han busar och skrattar med Daniel.  Umgås. Smsa. Diska. Tvätta. Fixa med bröllopsstuff. Stirra in i väggen.  Som sagt. En miljon saker är roligare just nu. 
En stor eloge till alla er som pluggar med barn! Och som inte blir knäppa i huvudet av det!! 
 
Jag har prov på tisdag och jag känner lite så att jag gärna skulle hiva dessa interimsposter, K2 och K3 in i en betongvägg. Tillsammans med mitt huvud. 
Nä ok,  inte mitt huvud. Med  allt annat så jag istället kan spendera mina kvällar och helger med min familj utan att ha pluggångest. Pluggångest eller att faktiskt plugga. Pest eller kolera. 
3 månader kvar. En stor eloge till mig om jag inte blir knäppare i huvudet än vad jag redan blivit. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0