Slutkörd som människa

En intensiv helg med Leos första krupp i torsdags, och sen febrig Leo som i lördags blev alldeles blå om läppar och händer och helt smådarrig. Jag fick panik och förberedde mig på att han skulle börja krampa! men Alvedonen kicka in och det vände och han blev lite bättre, men jag var helt känslomässigt slut efter det! Min lilla lilla pojke. Usch bilden finns kvar när han satt där i soffan skakandes och blå.. Den paniken. Bland det värsta jag varit med om. Mår dåligt bara jag tänker på det.
Med allt vabb förra veckan missade jag mycket i skolan, och efter helgen blev det inte bättre.
Nu har Leo dessutom fått ont i öronen också så då blir det vabb imorgon igen.
Jag hinner inte med någonting just nu känns det som.
Sjukt stressad.
Just det, så gäller det att fixa allt sista inför bröllopet som närmar sig också. Jättepepp på det för tillfället.

Dålig tajming att inse att ens familj inte finns för en. Hade ju underlättat aaaaaningens.
Men imorgon kanske Daniels bror kommer och passar Leo två timmar så jag kan gå på en lektion. Spännande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0