Solens strålar kryper under huden

Försöker plugga medan min lilla sjukling sover, men så kom de där solstrålarna genom fönstret. Solstrålarna som nästan lovar vår. 
Då fick jag syn på herr spindel i taket. Första spindlarna varje år är oftast värst eftersom man har varit mer eller mindre skonad under vintern. 
Så jag fick mig självklart en chock och visste inte hur jag skulle göra. Men nu är den död med hjälp av insektsspray. Vilket inte alls kändes bra. Det kändes som att den led Och det tog lång tid vilket bara gjorde mig ännu mer äcklad eftersom jag inte vågade titta bort förns den var död. 
20 min av gåshud, rysningar, ångest och dåligt samvete. 
 
Jag vet var vi ska lägga pengarna vi kommer få över när jsg är klar med skolan och börjar jobba. KBT. 
Jag har nämnt det förut att det är dags att ta tag i det här nu. Och så är det. Detta är inte normalt och det begränsar mig! Jag är inte den som flippar utåt sett varje gång jag ser ett kryp, men inombords växer ångesten och varje sommar får jag ett antal panikattacker. Och det är ju inte så kul. Speciellt onödigt eftersom djuren är små och harmlösa. Finns ju viktigare saker att lägga energi på. Som mitt prov på måndag till exempel. Just de.. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0