Knäppa

Givande och uppfriskande när man möter människor som är lika awsome (eller knäpp,  beroende på vem du frågar) som en själv! Dagarna i skolan är numera så roliga att jag överväger att fortsätta plugga. Fast jag kommer ju inte fortsätta plugga för jag hatar att plugga. Hatar att känna stressen och pressen inför prov. Men idag älskar jag alltså att plugga och planerar att fortsätta plugga i höst. 
 
 
 
 
Älskar att man förutom min mobil, även ser Daniel och Leo spela fotboll i speglingen i brillorna. Mina älsklingar! Brillorna är för övrigt är nya. Och jag älskar dem. Idag iaf. Som jag är kanske jag hatar dem imorgon. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0