Tanka energi

Dagens lektion i skolan bestod mest av skratt och min energi kom tillbaka. Bland många filurer i min klass, finns det även guldkornen som faktiskt förgyller dystra dagar som dessa. Tack!!
Och snart är det helg, då åker vi ner till Jönköping där jag får träffa Mimmi som har sin första bebis i magen. Ganska magiskt. Väldigt sugit vissa stunder att hon bor i Jönköping. Men men. Det gör ju att vi får åka dit ofta och jag kommer få äta kebabpizza och gå på Erikshjälpen. Så om mina batterier var helt urladdad imorse så är de nu på väg uppåt och kommer nog fortsätta så resten av veckan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0