Att skjuta fram bröllopet

Har av fler anledningar inte haft ork eller tid att skriva. Men idag tog vi beslutet att vi skjuter fram bröllopet. Jag ville berätta för Daniels mamma på en gång så vi åkte in till sjukhuset. Hennes lättnad var obeskrivlig och vårt beslut kändes ännu mer rätt.
Vi kan inte gifta oss nu när hon inte är frisk. Vi kan inte planera bröllop med denna oro. Vi kan inte tänka på oss själva och vår dag när hon inte mår bra. Hon är en person som aldrig sätter sig själv i första rum så nu förtjänar hon att vi sätter henne där. I första rum.

Vi älskar dig Nancy 💜 och ett oktoberbröllop kommer bli bättre än perfekt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0