All in it is!

Kommer till Leilas salong, och där hänger klänningen. Klänningen de vill att jag bär på mitt bröllop. 
Valet blev enkelt när jag väl såg den,  när dragkedjan drogs upp i ryggen och formade figuren. Detta är klänningen jag kommer bära, och OMG men den har ett släp! "skönt med ett inte så långt släp säger Leila" haha och jag tänkte sekunden innan "herregud hur ska jag kunna gå med ett så långt släp!?" 
Jaja, det löser sig :)  Min andra klänning svider jag nog om till när dansen börjar :p måste ju kunna dansa loss ordentligt på min egna bröllopsdag! :) 
 
Håret blev dessutom blont idag :)  ovant, men jättenöjd! Redo att gifta mig nu <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0