Hatarlistan

Idag hatar jag:

Leos allergier. Jag hatar att han lärt sig "Leo tål inte den" "Leo tål inte mölk" Leo inte äta banan" Han ska inte behöva kunna de meningarna! Mjölkprotein har minskat på proven men ger fortfarande utslag så vi undviker det helt. Precis som ägg, stenfrukt och banan. Hatar allergier idag och vill gråta sönder.

Huvudvärk. Haft ont bakom ögat och upp i pannan i 5 dagar nu med 2 migränanfall! Beror det på stress? NO shit att det gör.

Ångest. Det är skillnad på ångest och ångest. Jag HATAR ångest! All denna stress och allt runtomkring. Klart man får migrän tillslut.

Hatar Tyskland. Daniel är där nu och köper dricka till bröllopet. Önskar att han var hemma här istället. Så därför hatar jag även Tyskland idag.

Prov. Misslyckades med mitt andra prov denna termin. 2 omprov framför mig alltså. Hatar prov. Hatar omprov ännu mer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0