Lista på vad jag vill bli när jag blir stor

Ja nu har det varit mycket och humöret har svajat upp och ner, som vanligt med andra ord haha

Men söta Emilia sa vänligt och bestämt att jag måste visa bilder på alla loppisfynd jag gör /gjort, så jag får bli bättre på det helt enkelt! Mer bilder i bloggen på mina fynd :)

Leo är frisk, jag är nästan frisk, jag vet vad jag vill göra när jag blir stor. Eller jag har en lista på vad jag vill bli. Den är typ följande :

1. Nästa Oprah
2. Personen som gör Trinny & Susannah till en trio
3. Föreläsare
4. Programledare på tv4morgon. Skulle nog passa där.
5. Författare/journalist
6. Ekonomichef på erikshjälpen vore inte fel
7. Vad som som är tillräckligt försörjande och innebär välgörenhet
8. Hm.. Återkommer när jag har en nr 8

Med andra ord, jag ser optimistiskt på framtiden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0