Brudbukett

Har ingen aning om vad jag ska ha för brudbukett. Jag tycker inte ens om blommor. Känner liksom ingen connection så att säga. Och då blir det ju inte så lätt att välja bukett till sitt bröllop! Insåg att jag ska gå med blommorna där i handen/händerna. Varför?? 
Vet att det är tradition, så ska inte bryta det, men känns ändå inge bekvämt. Stå där framme i kyrkan med handsvett som rinner från handen som håller blommorna. Eller håller någon buketten åt en i kyrkan? Alltså så många småsaker att tänka på!! Jag rekommenderar ingen att gifta sig/planera bröllop samtidigt som man pluggar!! Kanske om man inte har barn för då är man självklart mer flexibel. Men inte samtidigt som man pluggar iaf! Blir dubbel stress eftersom både skolan och bröllopet är något  man aldrig helt släpper. Det ligger där i bakhuvudet dygnets alla timmar, även sömntimmarna.  
Aja. Har iaf tänkt mig nått liknande kanske. Fast jag vet inte. Vet att jag vill ha mjuka färger, inget grönt eller rött. Och en rundad form. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0