Maktlöshet

Jag har varit i chock i några timmar men nu har det släppt och jag kan inte sluta gråta. Idag satte Leo i halsen på dagis, Men efter några dunk i ryggen fick han ut det. En brödbit.
Känslan av maktlöshet gör sig påmind och hjärtat värker samtidigt som klumpen i magen växer. Vill gråta sönder! Vet att det gick bra, att det händer många barn, men idag hände det mitt barn, och jag var inte där..
Älskade Leo. Jag älskar dig så att det gör ont! Jag önskar jag kunde skydda dig mot allt

Vill inte lämna bort honom någonsin igen...

Men tack underbara Carina som var snabb att agera och hjälpte vår lilla älskling idag.. Ni som har barn vet vad man tänker för tankar nu..

Leo säger "Carina halsen.. Hosta"

Min älskling



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0