Färganalys Årstid

Ska öppna en hemsida och en mer anpassad blogg nu i dagarna.  
Efter många års intresse av hur färger kan passa olika på olika personer så har jag nu gått en utbildning i färganalys! 
I höst ska jag även gå en utbildning inom stilanalys och makeup. 
 
Gå in på min sida på Facebook så länge och gilla och dela! Vill ni boka en tid för färganalys så finns all info där,  just nu är det 50 % rabatt för analys och en personlig färgpalett. Kanske en present till någon om inte annat? 
 
https://www.facebook.com/pages/Your-Style/578790538928066
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0