Bara klagar och klagar

Nu får gärna sjukstugan vara slut! Vi har varit sjuka i 2 månader nu fram och tillbaka och jag har inte tid!!! Jag har plugg att göra, dragit på mig ett omprov! Och ett bröllop att planera! Och sen att Leo går upp vid 04-04.30 nuförtiden gör inte saken lättare, kvällarna som tidigare gått till planering och skolplugg går nu till att sova. Jag behöver minst 7 timmar sömn för att inte få ont i kroppen! Så igårkväll var sista sena kvällen, vi var på 30årsmiddag och var hemma i säng halv 1. Sen gick Daniel upp med Leo klockan nya 4 (dvs klockan 3?!), så jäkla kämpe han är!  Jag fick sovmorgon till nya 8,så 6 timmar sömn. Inte tillräckligt. Så idag då. Pyssla om/underhålla en febrig och känslig Leo och plugga och planera. Städning komm3 nog inte vara prioriterat fram till bröllopet haha. Städa är ensam sakerna vi säger "vi tar det efter bröllopet" :p
 
Hur som! En av helgens outfit blir det! :) 
 
Top från stadsmissionen, ca 5kr
Kjol från erikshjälpen, ca 30 kr
Halsband Thailand, 4 kr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0