Beroenden

Jag är en person som har lätt för beroenden. Så är det. Ja, jag är beroende av att köpa i secondhand och på loppisar. Inga beroenden är bra (enligt min mening) men det finns ju bättre och sämre. Att jag köper begagnade kläder på tex stadsmissionen och erikshjälpen, är egentligen positivt för både miljön och mänskligheten. Och jämför man med mitt gamla snusberoende så är ju detta ett mycket sundare beroende. Och samtidigt gynnar det min familj eftersom jag alltid köper till dem när jag hittar. Sådeså. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0