Lionel har fått 3 nya vänner!

Nu är Lionels 3 nya vänner äntligen här!

Först kom söta Charlie, och sedan kom fina Maximilian, och sist men inte minst sötingen Gry!
Även om han har många vänner och kusiner redan, är det såklart kul att han nu har vänner som bara är 2-3 veckor yngre :) 

 

Sitter nu i min fåtölj och myser med en god kopp kaffe medan Daniel och Leo myser till lite klassisk musik här bredvid :) 
Klassisk musik för intelligensen varvas med Barcelonas låt! 
Hjärntvättning? :p

 

Lionels födelsemärke, som visade sig vara ett storkbett eller blåmärke är nu helt borta. :)  även om han var fin med det! :)

 

Imorse hade jag och Lionel morgonmys från 5-8. Väldigt mysigt att småslummra med en söt bebis i bara blöja bredvid sig! 
Senaste nätterna har Daniel tagit nattpasset 12-5 då jag är så sjukt kvällstrött, och jag tar morgonpasset. Funkar superbra och vi båda får ordentligt med sömn :) 
Sedan tar vi morgon tillsammans vid 8-9. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0